Najczęściej zadawane pytania
Na ten moment nie. W przyszłości rozważymy taką możliwość.
Zamówienie zostaje do Państwa wysłane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania wpłaty.
Najważniejsze jest wypełnienie dokumentu pod wskazanym linkiem. Następnie dokument ten prosimy załączyć do zwrotu i zwrot wysłać na adres Marii Dąbrowskiej 5/153, 01-903 Warszawa.
W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwrotu prześlemy pieniądze na wskazany numer konta. Zwrot może nastąpić w pierwszych 14 dniach od daty złożenia zamówienia.
W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwrotu prześlemy pieniądze na wskazany numer konta. Zwrot może nastąpić w pierwszych 14 dniach od daty złożenia zamówienia.
Oczywiście, pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone poprawnie. Jeśli nie widzisz potwierdzenia zamówienia, to sprawdź folder SPAM we wskazanej skrzynce pocztowej.
Tak. Wystarczy wskazać paczkomat w uwagach do zamówienia. Pracujemy nad rozwiązaniem, by można było wskazać paczkomat już z poziomu zamówienia.
Napisz do nas na mail kontakt@wydawnictwommip.pl. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego!
Zazwyczaj czas dostawy trwa 1 dzień roboczy. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do maksymalnie 3 dni.
Oczywiście! Faktura zostanie wystawiona od razu po złożeniu zamówienia.
WAŻNE! Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT (opcjonalne)” oraz należy wypełnić polę “Nazwa firmy (opcjonalne)” i “NIP (opcjonalne)”
WAŻNE! Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć opcję “Chcę otrzymać fakturę VAT (opcjonalne)” oraz należy wypełnić polę “Nazwa firmy (opcjonalne)” i “NIP (opcjonalne)”
Napisz do nas na mail kontakt@wydawnictwommip.pl. Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego!
Jeśli Precel będzie miał na to ochotę to tak! W sprawie autografów od autorów, prosimy o załączenie prośby w uwagach do zamówienia.
Oczywiście! O szczegółach naszych akcji promocyjnych dowiesz się z naszych Social Media. Szukaj nas pod nazwą “Przygody psa Precla”.